Nettbutikkens design
Nettbutikkens design brukes ofte med referanse til hvordan nettbutikken ser ut for kundene. Nettbutikkens design kan endres med f.eks.
Nettbutikkens design brukes ofte med referanse til hvordan nettbutikken ser ut for kundene. Nettbutikkens design kan endres med f.eks.
Hvis f.eks. et bilde byttes ut i butikkadministrasjonen og det ikke vises i selve butikken, kan det være at det gamle bildet fortsatt kommer fra butikkens eller nettleserens cacheminne. På denne siden finner du mer informasjon.
Det er nå vanlig at nettlesere blokkerer åpning av informasjon i nye vinduer(popup-vindu), som standard innstilling. I noen situasjoner må popup-vinduer tillates. Mer informasjon finner du på denne siden.
Butikkens fysiske adresse er lagret i flere forskjellige innstillinger. For å være sikker på at den er korrekt på alle steder, bør du gå gjennom listen på denne siden og endre adressen der det er nødvendig.
Det kan legges til nye leveringsmåter med forskjellige innstillinger i nettbutikken. Leveransemetodens type definierer hvordan pris på leveransen bestemmes. Les mer om de forskjellige alternativene, i instruksjonene under.
Et av Vilkas Groups viktigste mål i utviklingen av vår netthandelsløsning, er å gi butikkene så bra synlighet i søkemotorene som mulig. Det har vist seg at våre kunder har kommet opp blant de første i søkeresultater, uten overdreven arbeidsinnsats. Vi har automatisert de mest grunnleggende teknikkene for å bli synlig i søkemotorer. Nedenfor går vi gjennom de viktigste verktøyene for å øke synligheten i søkemotorer.
Rabatter på butikens produkter kan settes opp på flere forskjellige måter. Alle alternativene finnes ikke på alle butikknivåene. Her kan du lese hvordan du kan sette opp rabatter og hvilke muligheter som finnes på de forskjellige butikknivåene.
Et produkt kan ha forskjellige alternativer, eller varianter. Variasjonene kan være f.eks forskjellige størrelser eller farger.